Popular Posts

Friday, July 15, 2011

Takkan Lari Gunung Dikejar

Assalamualaikum wm...

Hari ni aku nak share something pasal FB. Ada 2 kes ari ni yg wat kan aku bengang & t'senyum sendirik.

KES 1:
Ni status aku semalam kat FB "frankly say,i'm not ready yet for work,study is da bes for now..(alam keja lebih byk dugaan dri belajar)".....then ada la sorang kawan ni komen yg spt berikut "dak mnja cmtue la...sumer x tahan..:-p"
 Aku tak paham, apa kena mengena manja dgn hal ni?aku cuma cakap x sedia lagi utk kerja. Sbb bg akuwlupun  belajar sush,penat tp aku lbih suka belajar selagi aku mmpu..lgpun ilmu kena la tuntut sampai ke liang lahad kan? Kadang2 mgkin watak  seseorang tuh nampak manja, tp pemikiran dia mgkin lebih matang. Jadi jangan judge seseorang tuh sebb kita tak layak utk menghakimi sesiapa kecuali DIA.


KES 2:
Kat FB jugak..aku terkejut sebb ada seorang kawan lama (boy) tetiba chat. Wah,dia cakap dia ikuti perkembangan aku. Terharu la jugak kan, rupanya.....Dia update dgn tgk FB sorang kawan pompuan aku...em...ada makna..tp termalu jugak la aku. Tak pe la, as long as dia masih ingat aku.


Kesimpulannya..aku ari ni macam2 perasaan muncul dalam diri aku. Penat, marah, hepi, keliru...dah bercampur baur mcam rojak. Haha..kekadang macm nk gelakkan diri sendiri....

1 comment: