Popular Posts

Thursday, February 9, 2012

MY GIRL -korean drama

Assalamualaikum wm....erm...dah lama betul tak update blog ni...sebenarnya aku pon tak tau sama ada orang baca blog aku ni atau tak. Tak apa la..just nak share je apa yang aku rasa. cuti sem kali ni aku ada tengok sebuah drama korea, MY GIRL. haha...aku ni lambat sikit..orang lain dah tengok berkurun, aku baru nak tengok. Bes jugak jalan cerita dia, something yang lain dari yg lain, tp tak lari dari expectation aku..cheewah..leh jadik pengarah aku ni. Ni yang aku malas bila tengok drama korea, takut ADDICT..tp tak kot. BTW..the point aku nak cakap..drama macam ni wat aku rasa selalu nak berangan pasal cinta, tp aku tau...it's wont be the same in the real life. Jauh sangat nak compare dengan hidup aku. Aku  susah nak terima seseorang dalam hidup aku...senang  cakap susah nak fall in love. Mungkin belum tiba masa yg betul. Tp aku tak sangka sikap aku ni..yg kononya tak berperasaan melukakan hati seseorang. Tak apa la..bukn sengaja, lagipun aku tak nak biarkan diri aku aku hanyut. biarla semua ni antara aku dengan DIA...DIA Maha Mengetahui. sekarang ada lah masa untuk aku utamakan apa yg lebih UTAMA..aja!!!oopsss..terikut pulak..hehe....adios!!

No comments:

Post a Comment