Popular Posts

Monday, September 5, 2011

Cuti 4 bulan yg panjang.....

Nak buat rumusan skit la pasal cuti 4 bulan aku nih...

BULAN 1:
Lepas exam aku terus balik umah & dalam masa 3 minggu aku cuma duduk  rumah jadi 'suri rumah'....quite boring tp ada la jugak masa untuk famili..dah la jarang balik...kan...so for this 1st month tak ada banyak menda untuk diceritakan...

BULAN 2:
Aku terlibat dengan latihan untuk sukan MASUM..so kena balik uni. untuk training dalam masa 2 minggu then pegi tournament dekat UPM.seronok sgt sebb hubungan antara team member tenis aku dah makin rapat (for those who involves la) & banyak mengajar aku erti persahabatan,ego,sakit,macam2 la....but seriously, I really love them ssooo muchhh...

BULAN 3:
Done with MASUM, aku terus keja part time dengan paksu aku dgn syarikat kontraktor...perghhh..dah lama tak rasa keja macam tuh..penat jugak...mula2 ok la sebb ada budak praktikal,tp lepas yg lama dah habis, so aku dengan budak praktikal baru pulak buat keja.macam2 dugaan jugak la...padahal keja part time je kt...

BULAN 4:
Masuk bulan ke-2 keja aku cuma keja setengah bulan ja...bulan Ramadan datang & tahun ni aku sambut hari lahir ke-21 aku dalam bulan Ramadan.Alhamdulillah...tak sangka umur aku dah 21 tahun...rindu sangat alam remaja.macam2 dugan yang datang. aku berenti keja awal sebab nak tolong mak buat karipap mini untuk tempahan raya. then, hari raya Aidilfitri pon datang...bes la jugak,cuma aku terasa la jugak ada perbezaan sikit....ada yang baik,ada yang tak...ada gembira,ada sedih...cuma aku harap 'dia' adalah yang selalu dalam doaku..

No comments:

Post a Comment