Popular Posts

Wednesday, June 1, 2011

ANIME-KIPAS-SUSAH-MATI???

Betul ke aku ni anime-kipas-susah-mati @ die hard fans anime sampai nama blog pon http://animekipas-susah-mati.blogspot.com

Memang la tak dapat dinafikan aku suka kartun & anime, tp sbnarnya nama ni aku secara tak sengaja terletak. Ye la, letak nama ni, dah ada orang ada, letak nama tuh, kena reject..last2 aku pakat main taip je & then...pooff!! Got it...Jadi kepada bloggers yg pandai teknologi tuh cuba la tolong aku coz aku ni baru ber'jinak' nak b'blog ni.

So, susah nak jumpak kawan2 yg minat anime ni...especially gurls. Most of my frens love koreans, japan...(I mean real drama @ mvie)..jadi susah nak jumpak kawan yg sama2 dapat share minat. Ramai cakap, macam budak2 tengok kartun,...HALLO...ada aku kisah, it's juz an entertainment for me, do I need your opinion on it? Setiap individu ada cara sendiri nak hiburkan diri masing, asalkan tak terpesong sudahlah kan...

suka watak nie...
Aku pun dah tak ingat anime2 yg aku penah tengok...let me revise, Sailormoon, Dragon Ball, Doraemon, Shin Chan, Chibi Maruko Chan, Atashinci, Power Rangers (anime ke??), Black Cat, Black Jack, One Piece (otw), Bleach & ssooo on....

 

No comments:

Post a Comment